26 maja 2013

Wprowadzenie

Nie będę wam tutaj zanudzać na samym początku, ale być może zawitają na tym blogu osoby, które pamiętają Cornelię Malfoy z takich blogów jak www.cien–smierci.blog.onet.pl lub www.the-story-of-malfoys.blog.onet.pl a także osoby, które pewnie tej postaci w ogóle nie znają. Tak postanowiłam przywrócić tę bohaterkę do życia na tym blogu : ) Może sam wygląd bloga nie jest zniewalający, ale to wszystko dlatego że onet był tak miły że utrudnił ludziom życie w pracowaniu nad blogiem. Zupełnie nie ogarniam tych nowych funkcji i co służy do czego. Jakoś sobie z tym poradzę jednak wolałam stary wygląd tworzenia bloga. Dobra ale koniec tego snucia o tym jaki onet jest zły :)
Przejdźmy może do tego, że nie będę się bawiła w prezentowanie postaci. Może z czasem coś o nich napiszę w osobnym odnośniku jak ogarnę co i jak. Wszystkie postacie poznacie w opowiadaniu, a po za tym większość ich znacie z całej sagi o Harrym Potterze :) Jeśli ktoś nigdy nie miał styczności z HP to być może nawet zachęcę go do zapoznania się z książką i filmem ;)
Chciałam jeszcze dodać, że Cornelia Malfoy nie jest bohaterką występującą w książce jak i w filmie. Być może znajdą się w opowiadaniu jeszcze postacie, których nie ma w Harrym Potterze lub są mało znane ale nie sądzę by to zepsuło cały klimat :) Nie będę się bawić w obiecanki a notki będę pisać możliwie w wolnym czasie, którego po maturach mam już bardzo dużo ;D
Nie wiem co jeszcze mogę wam powiedzieć. Jeśli macie jakieś pytania to bardzo proszę tu o to jest mój numer gg: 3990198 lub po prostu zostawiajcie pytania w komentarzach. Zapewniam że odpowiem na wszystkie jak najszybciej :) 
Co jeszcze chciałam dodać. Wiem, że pewnie spodziewacie się od razu jakiegoś krótkiego wstępu do opowiadania ale no dzisiaj chyba go nie opublikuję, ale postaram się to zrobić jutro w zależności od weny twórczej :) A wracając do tego co chciałam dodać. Toleruję spam. Ale prosiłabym, żeby go nie nadużywać za bardzo :) Przyjmuję krytykę i pochwałę, także nie bójcie się wyrażać swoich myśli i wytykać mi błędów. Jeśli komuś się coś nie podoba w opowiadaniu lub wyglądzie bloga to ja postaram się to zmienić tak by odpowiadało wszystkim. Prosiłabym też o szczerą krytykę a nie taką, żeby jak najbardziej obrazić autorkę i innych blogowiczów. Jednym słowem bardzo bym prosiła o zachowanie się kulturalnie :)

Hm. Nie wiem co jeszcze mogłabym wam powiedzieć na wstępie, ale jeśli tylko uda mi się utworzyć tutaj Proroka Codziennego jak na poprzednich blogach to będą tam pojawiały się wszystkie możliwe informacje dotyczące bloga na bieżąco. Więc chyba to już tyle i czas ogłosić innym o powrocie więc pozdrawiam serdecznie i do następnego czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz